Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Beställde 6 stycken Emmanuel Brochet Le Mont Benoit R16. Verkar vara riktigt trevlig.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Lite sugen på Bonnaire Cremant 12.an... Druckit den?Lite påfyllning av blandade årgångar/Vingårdar av Barolo från Azelia , Fratelli Alessandria och Fratelli Revello samt lite Lange,Dolcetto och Bonnaire 2012
Visa bifogad bild 20259 Visa bifogad bild 20260
Inte testat än .Köpt 6 st totalt och tänkte öppna en i närtid och testa. Den har fått väldigt bra feedback och ska vara riktigt bra redan nu men självklart bättre med lite lagring. Sen är ju Bonnaire oftast väldigt prisvärda oavsett !Lite sugen på Bonnaire Cremant 12.an... Druckit den?
Det får nog bli 2-3 st och lägga undan. Redan 6 år på jästfällning dock.Inte testat än .Köpt 6 st totalt och tänkte öppna en i närtid och testa. Den har fått väldigt bra feedback och ska vara riktigt bra redan nu men självklart bättre med lite lagring. Sen är ju Bonnaire oftast väldigt prisvärda oavsett !
Krug 1988 Collection. Hade missat att de släppts. Dyrt men kände att det var ett vin jag inte vill missa.
Vad är skillnaden mot den ¨vanliga¨?Det lär vara fantastiskt! Och säkert också en bra investering om du inte vill dricka upp alla.
50/50 med Frank!!knep några Krug 166 på magnum, inser att Krug inte direkt står stilla i pris så det var lika bra
Fick hem lite efterlängtade viner igår men insåg att vinskåpet var fullt när jag skulle lägga in det
Fratelli Revello Barolo 2016
Fratelli Revello Barolo Giachini 2016
Fratelli Revello Langhe Nebbiolo 2018
Fratelli Revello Barbera d’Alba 2019
Visa bifogad bild 20258
Lite påfyllning av blandade årgångar/Vingårdar av Barolo från Azelia , Fratelli Alessandria och Fratelli Revello samt lite Lange,Dolcetto och Bonnaire 2012
Du får va med också50/50 med Frank!!
Var köpte du Bonnaire?Lite påfyllning av blandade årgångar/Vingårdar av Barolo från Azelia , Fratelli Alessandria och Fratelli Revello samt lite Lange,Dolcetto och Bonnaire 2012
Jag köpte mina här, billig frakt ocksåVar köpte du Bonnaire?
Systembolaget har ocksåVar köpte du Bonnaire?
Måste ha dykt upp nyss igen, fanns inte häromdagen. Dock 70 spänn dyrare per flaska än vad jag betalade.Systembolaget har också
Hej , Köpt både på PGC som ovan länk samt SB , där det släpptes först vecka 25 men tog slut direkt och släpptes en ny batch denna vecka( verkar finnas flaskor kvar att beställa)Var köpte du Bonnaire?