Skrutt
Medlem
Ja tack, det gick bra.Fick mina idag. Beställdes runt 07.00 så du borde få dina.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja tack, det gick bra.Fick mina idag. Beställdes runt 07.00 så du borde få dina.
Min fru ocksåDet där resonemanget känner jag igen!
Min med.Min fru också
Om du är i 30-årsåldern idag, inga problem. Om du är i 65-årsåldern, barnbarnen lär blir glada.2016 Piemonte ska vara bra har jag hört. Frågan är om jag får dricka någon av dessa mogen eller om det blir mina efterlevande
Får skänka de till forumet då jag saknar barnbarnOm du är i 30-årsåldern idag, inga problem. Om du är i 65-årsåldern, barnbarnen lär blir glada.
Den s k Allmänna ForumfondenFår skänka de till forumet då jag saknar barnbarn
Fanns dem i butik?Det blev en trevlig black friday ändå, trots att man inte gick in för att köpa något speciellt
Köpte även en "decanting pourer" av WMF (aldrig testat innan så ska bli intressant hur resultatet blir).
Någon annan som har erfarenhet av nån sorts decanting pourer, om det blir någon märkbar skillnad?
Fanns dem i butik?
Haha japp.Nej, webblanseringen dök upp idag, så svängde bara förbi och hämtade. (antar att det är vinerna du syftar på?)
Haha japp vilket även var en överraskning för mig!Haha japp.
Du hade lite klickhjälp märker jag
Nej det gör man verkligen inte! GrattisHaha japp vilket även var en överraskning för mig!
Dock klagar man ju inte direkt över 2 extra Morstein
Så orimligt avundsjuk på detta. Försöker proxy-glädjas med dig!Idag kom tomten med en låda Selosse. Uppskattas!
Beror väl mest på hur länge du tänkt leva och hur pass mycket taggtråd du tål att tugga dig genom2016 Piemonte ska vara bra har jag hört. Frågan är om jag får dricka någon av dessa mogen eller om det blir mina efterlevande
Snyggt! Var fick du tag på FdP? Läste någonstans att de inte kommer till SB förens i mars.Fick idag leverans av
7 x Diebolt-Vallois Fleur de Passion 2012
3 x Dom Pérignon Rosé 2006
Mycket nöjd.
Visa bifogad bild 21476 Visa bifogad bild 21477