Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hatar att DKK ska vara så stark..Finewines.dk
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hatar att DKK ska vara så stark..Finewines.dk
Brukar låtsas att det är 1:1 om det är något jag vill haHatar att DKK ska vara så stark..
Sent svar, sorry.Trevligt, har du prövat Enderle & Moll tidigare? Jag väntar på några flaskor Liason.
Vart ifrån? :-.)Visa bifogad bild 21920
Gosset Grand Rosé Brut magnum
Drack denna på vanlig flaska Nyårsafton och tyckte då att den var väldigt mycket bättre än tidigare gånger. Tänker att denna på magnum kan vara perfekt som bjudskumpa. Lättgillad för de ovana men tillräckligt komplex för att kunna muntra upp mera vana pimplare. Fick de för 963:- inkl. frakt.
Auktionsköp!Vart ifrån? :-.)
Brakfynd!! Snyggt!!Visa bifogad bild 21920
Gosset Grand Rosé Brut magnum
Drack denna på vanlig flaska Nyårsafton och tyckte då att den var väldigt mycket bättre än tidigare gånger. Tänker att denna på magnum kan vara perfekt som bjudskumpa. Lättgillad för de ovana men tillräckligt komplex för att kunna muntra upp mera vana pimplare. Fick de för 963:- inkl. frakt.
Absolut billigt, men hoppas att du inte trodde att alla flaskorna tillsammans kostade 963:- Det hade varit ett brakfynd!! Men trots allt 26% billigare än SB som tar 1299:-Brakfynd!! Snyggt!!
Jodå, det trodde jag förstAbsolut billigt, men hoppas att du inte trodde att alla flaskorna tillsammans kostade 963:- Det hade varit ett brakfynd!! Men trots allt 26% billigare än SB som tar 1299:-
Vad är det för site?Såg att PdB börjat sälja Pertois-Lebrun med bra priser.
Har på sistone känt att svenska priserna varit lite väl höga.
https://www.plus-de-bulles.com/Vad är det för site?
Varifrån köpte du prüm?2x 2018 Enderle & Moll Liaison
4x 2019 Wechsler Riesling Trocken
4x 2019 Wittmann Riesling Trocken
2x 2019 Wittmann Niersteiner
2x 2019 Prüm Wehlener Sonnenuhr Kabinett
2x 2019 Prüm Graacher Himmelreich Spätlese
Inleder året helt i linje med köpfokuset. Någon som har testat Wittmann Niersteiner? Enderle & Moll har jag varit nyfiken på länge. Antar att de bör ligga ett par år?
Varifrån köpte du prüm?