Mexikanaren
Medlem
Det var snabba ryck med tanke på att beställningen gällande webblanseringen gick ut i måndags!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det var snabba ryck med tanke på att beställningen gällande webblanseringen gick ut i måndags!
Håller med, men har faktiskt alltid fått snabb leverans av Systemet på webblanserings- inköpDet var snabba ryck med tanke på att beställningen gällande webblanseringen gick ut i måndags!
Du vill nog inte veta hur många du retar i ögonen med att både lyckas få Krug och DPOch idag kom sms:et om att Krugen fanns att hämta ut
Passade även på med några Nik Weis 2021 magnum för att stoppa undan i några år för att dra fram på något sommarkalas.
Dock känns det som plånboken kommer få vila ett tag och man skippar Alheit 9:e (och 10:e) mars med tanke på man lyckades klicka hem en DP Rosé
Visa bifogad bild 28528
Snart står det nog någon med en avslagen vinflaska runt hörnet vid min boning så får passa migDu vill nog inte veta hur många du retar i ögonen med att både lyckas få Krug och DP
Tror inte att jag ens provat någon Reignac. Det kanske jag borde göra. Särskilt om den samtidigt spöar ”the big five” för en spottstyver.Fick bli 3 flaskor Grand vin de reignac 2016.
Vinet som krossar alla +10.000kr konkurrenter blint
Antar att alla redan sett det. Men länkar till video.Tror inte att jag ens provat någon Reignac. Det kanske jag borde göra. Särskilt om den samtidigt spöar ”the big five” för en spottstyver.
...jag med...och här kommer FW-effekten?
#beställdesåklart
Jag misstänker att alkoholhalten bidrog med en del plus poäng till Reignacs fördel!Antar att alla redan sett det. Men länkar till video.
Blev nån flaska här också......jag med.
..och här kommer FW-effekten?
#beställdesåklart
...jag med.
"Låt oss dela en pava mars 2023"?Blev nån flaska här också...