LeChat
Medlem
Glömde skriva att den måste beställas i kolli om 6 flaskor. Egentligen inget problem om man läser omdömen och ser till priset.Blir att beställa några här också!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Glömde skriva att den måste beställas i kolli om 6 flaskor. Egentligen inget problem om man läser omdömen och ser till priset.Blir att beställa några här också!
Beställde ju 6 st av 2013 och behöll 2... En flaska kvar av den och man inser sitt misstag! ;DGlömde skriva att den måste beställas i kolli om 6 flaskor. Egentligen inget problem om man läser omdömen och ser till priset.
+1 (har provat 96'an, var väldigt långt gången och kul på sitt väldigt oxiderade sätt, men som sagt litet för dyr för vad det är)Ja, ingen bra QPR är min åsikt.
Visa bifogad bild 20037
2015 Le Chiuse. Köpt på SB som har den till bra pris. Jag fortsätter bunkra Brunello vilket är helt i linje med årets köpfokus.
Visst är det så, jag suckar med dig.Men allt blir dyrare suck. Betalade 450 för 2013.
Köpte också ett 6-pack, har redan provat en. Inte lika himmelsk som 2013, men nära nogVisa bifogad bild 20037
2015 Le Chiuse. Köpt på SB som har den till bra pris. Jag fortsätter bunkra Brunello vilket är helt i linje med årets köpfokus.
Låg 1 flaska kvar här på lokala SB så tänkte "why not"Köpte också ett 6-pack, har redan provat en. Inte lika himmelsk som 2013, men nära nog
Metoo. Inte riktigt så många dockBunkrade Clos Cibonne 2018 vid dagens släpp. Det blev 12 flaskor åt mig och 12 åt en god vän.
Är den så fantastisk? Det är ju ett rosévin och jag är av naturen mycket skeptisk till just roséviner.Bunkrade Clos Cibonne 2018 vid dagens släpp. Det blev 12 flaskor åt mig och 12 åt en god vän.
Använd sökfunktionen så hittar du lite noter. Köp en och bilda dig en egen uppfattningÄr den så fantastisk? Det är ju ett rosévin och jag är av naturen mycket skeptisk till just roséviner.
Samma här faktiskt läste innan att du rekommenderade den så köpte på mig. och dricker den nu kan bara säga satan så härligBunkrade Clos Cibonne 2018 vid dagens släpp. Det blev 12 flaskor åt mig och 12 åt en god vän.
Jo, jag har läst alla hyllande noter, men är ändå skeptisk. Jag ska försöka få tag på en flaska och bilda mig en egen uppfattning. Tibouren kanske är en druva som passar migAnvänd sökfunktionen så hittar du lite noter. Köp en och bilda dig en egen uppfattning
Är den så fantastisk? Det är ju ett rosévin och jag är av naturen mycket skeptisk till just roséviner.
Den viktiga frågan är väl egentligen bara om det här är bra för att vara rosé eller bara bra. Alltså slår det likvärdiga vita viner i samma prisklassJag är lika skeptisk till roséviner men det här är bra. Clos Cibonne och Vina Tondonia är undantagen.
@gece ! Vågar vi nämna Aguilas Clarete?Jag är lika skeptisk till roséviner men det här är bra. Clos Cibonne och Vina Tondonia är undantagen.
Den viktiga frågan är väl egentligen bara om det här är bra för att vara rosé eller bara bra. Alltså slår det likvärdiga vita viner i samma prisklass