Hej, funger denna kod på vinkylen.se? Jag har försökt men får inte igenom den. Någon som beställt?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hej, funger denna kod på vinkylen.se? Jag har försökt men får inte igenom den. Någon som beställt?
Tack, ska kolla upp detta.Har inte testat, men om den inte fungerar tycker jag du ska fråga Johan Lidby, det var där jag hittade rabattkoden. På en mässa i Stockholm.
Alternativt maila vinkylen.se och fråga.
Jag beställde tidigt i lördags. Fick sms och mail idag att den inte blir några flaskor för mig hellerJag menar inte att agera brandfilt här men jag fick också min mailbekräftelse först. Det behöver ju inte betyda något men kan kanske göra det.
Har mejlat vinkylen. Nu fungerar koden. ( 15 % rabatt på vinkylen.se ).
Inte bestämt än, men lutar åt ett mindre från Climadiff.Vilket skåp blev det i slutändan?
Klart habil rosé från 2016, 49 kr på SB. Tack för tipset! Edith: aså jag har inte höga krav men här finns en rätt fräsch strävhet och inget sötslisk. Lätt förstås. Ingen Tondonia kanntro. Visa bifogad bild 16262
Det är alltid skönt när man slipper besvära akutsjukvården när man har bjudit på ett glas med bubblor. Det skulle kunna vara en form av brytpunkt rent matematiskt också för betyg - bra eller dålig (?) - behövde defibrillator användas under provningen?@Christer J smakade ett litet glas också och fick inga kväljningar iaf..
För att vara tydlig så gäller den rabattkoden inte Plus de bulles utan på deras systersite https://www.thegoodwine.com/ som säljer vin utan bubblor
För att vara tydlig så gäller den rabattkoden inte Plus de bulles utan på deras systersite https://www.thegoodwine.com/ som säljer vin utan bubblor
WTF! Hur kan du vara medlem där?Som utvald guldklubbsmedlem fick jag erbjudande av Vinunic att köpa Borgogno Riserva (ja, det är per flaska...)
1978 - 4895 kr
1967 - 7529 kr
1961 - 9089 kr
Hos Barolobrunello;
1978 - 129 euro
1967 - 99 euro
1961 - 119 euro
Som utvald guldklubbsmedlem fick jag erbjudande av Vinunic att köpa Borgogno Riserva (ja, det är per flaska...)
1978 - 4895 kr
1967 - 7529 kr
1961 - 9089 kr
Hos Barolobrunello;
1978 - 129 euro
1967 - 99 euro
1961 - 119 euro
Skumma priser. Och konstigt när vinunic inte är leverantör av borgogno (tror inte de har så mycket Barolo alls).Som utvald guldklubbsmedlem fick jag erbjudande av Vinunic att köpa Borgogno Riserva (ja, det är per flaska...)
1978 - 4895 kr
1967 - 7529 kr
1961 - 9089 kr
Hos Barolobrunello;
1978 - 129 euro
1967 - 99 euro
1961 - 119 euro
Jojo utvald! Det är fint det förstår duSom utvald guldklubbsmedlem