m_trobeck
Ständigt sökande. Rotlös.
ja djävlar i min gata. Hade slagit på dollar eller någon annan valuta… Då var det ju ännu större anledning att inte förstå något.Var handlar du din valuta? 275*13=3575, 287*9,5=2726 lite avrundat!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
ja djävlar i min gata. Hade slagit på dollar eller någon annan valuta… Då var det ju ännu större anledning att inte förstå något.Var handlar du din valuta? 275*13=3575, 287*9,5=2726 lite avrundat!
Bra köp dock, FdP 2006 är underbar champagne!ja djävlar i min gata. Hade slagit på dollar eller någon annan valuta… Då var det ju ännu större anledning att inte förstå något.
a) borde väl funka i och med att du har ett boardingcard till utanför EU att visa upp? Det omvända har faktiskt funkat för mig, har lyckats köpa på Arlanda när jag flög via Oslo och skulle vidare till London.Ska flyga från Arlanda via Helsingfors till Seoul på midsommardagen. Får man köpa champagne trots att man flyger via ett annat EU-land? Någon som vet om "Krug-rean" är kvar?
Fick hem en låda 2009 Chateauneuf-du-Pape Terroir igår men har inte hunnit testa den änBristly rear ut några viner från beställningssortimentet, något att ha?
Kanonpris !Clerico Percristina 2005 för 499 dk på Bordershop.
Minivertikal. Slog du till ? (1994 är riktigt bra !)Vet inte om det klassas som en deal, men på SS i Karlstad hittades dessa på hyllan bredvid grahams vintage port 2000. Samma pris för samtliga (såg det ut som)
Visa bifogad bild 4279
Jag är numera rätt modest av mig så det blev bara en. Men de hade väldigt mycket (säkert 30 lådor) och priset gäller hela sommaren.Kanonpris !
Hur många lådor blev det ?
Nä, slog inte till. Dricker inte så mycket port (som jag kanske borde?) och min fru dricker det inte alls. Svårt att sälja in köpet av 2 fl á 800kr då.Minivertikal. Slog du till ? (1994 är riktigt bra !)