Silex
Medlem
Tack för snabbt svar och info om frakten. En 6-pack fick det bliJag har beställt 7 och 8 respektive så vilket antal som helst funkar (så länge det är minst 6 för att få gratis frakt vilket du lär vilja ha...).
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack för snabbt svar och info om frakten. En 6-pack fick det bliJag har beställt 7 och 8 respektive så vilket antal som helst funkar (så länge det är minst 6 för att få gratis frakt vilket du lär vilja ha...).
Kollade och som det verkar gäller det inte alla produkter utan bara en specifik per dag, eller har jag fattat fel?Solobarolo.it kör vidare med rabatterade priser hela december. Om jag fattar det rätt så är det antalet dagar kvar till julafton som är rabatten om man anger koden Christmas. SIdag är det 24% så imorgon bör det vara 23% osv.
Du har fattat fel. Bara att gå till checkout med det du har i korgen, sedan "christmas" i rutan för kod och "apply".Kollade och som det verkar gäller det inte alla produkter utan bara en specifik per dag, eller har jag fattat fel?
Lite osnyggt att köra det som direktreklam via PM.Solobarolo.it kör vidare med rabatterade priser hela december. Om jag fattar det rätt så är det antalet dagar kvar till julafton som är rabatten om man anger koden Christmas. SIdag är det 24% så imorgon bör det vara 23% osv.
Nu hänger jag inte med. Fick du det som PM på finewines.se?Lite osnyggt att köra det som direktreklam via PM.
Ja från @SoloBarolo, ingen annan som fick? Kanske var ett misstag.Nu hänger jag inte med. Fick du det som PM på finewines.se?
Jo jag fick. Stör mig inte, men jag misstänker utan att efterforska att det är mot forumreglerna.Ja från @SoloBarolo, ingen annan som fick? Kanske var ett misstag.
Jag fick också ett PM. Fick för mig att det vara alla som skrivit i tråden Piemonte 2010 på sistone (kanske ca 20-25 personer) som fick ett PM.Jo jag fick. Stör mig inte, men jag misstänker utan att efterforska att det är mot forumreglerna.
Inte direkt jobbigt, men fick känslan av spam då det inte var riktat till mig personligen och det inte är någon jag känner eller har handlat av. Bättre då med ett inlägg på leverantörs-delen av forumet. Skulle ju säkerligen nå fler också.Jo jag fick. Stör mig inte, men jag misstänker utan att efterforska att det är mot forumreglerna.
Ja, kanske läge att skriva ett mail och förklara att de gärna får lägga upp det på leverantörsdelen istället. Vet inte om @Mattias S kan ge dem leverantörsstatus om de inte redan har det?Inte direkt jobbigt, men fick känslan av spam då det inte var riktat till mig personligen och det inte är någon jag känner eller har handlat av. Bättre då med ett inlägg på leverantörs-delen av forumet. Skulle ju säkerligen nå fler också.
Inte direkt jobbigt, men fick känslan av spam då det inte var riktat till mig personligen och det inte är någon jag känner eller har handlat av. Bättre då med ett inlägg på leverantörs-delen av forumet. Skulle ju säkerligen nå fler också.
Har ju själv inte fått något PM så är tacksam för informationen och även om det är harmlöst så känns det inte rätt. Tycker absolut att ett leverantörskonto hade passat utmärkt här. Kan tyvärr inte ändra det själv dock utan jag får bolla över frågan till @Jimmy Forsman som har administratörskonto eller förlåt, adminstratörskonto menar jag.Ja, kanske läge att skriva ett mail och förklara att de gärna får lägga upp det på leverantörsdelen istället. Vet inte om @Mattias S kan ge dem leverantörsstatus om de inte redan har det?
Theis Viner har sänkta priser på Billecarts-Salmon men är det billigt?
Exempel:
Cuvée Nicolas François Billecarts 1999 för 600 DKr eller 2002 för 1200 DKr.
Blanc de Blancs Grand Cru NV för 490 DKr.
Vintage 2006 Grand Cru (Extra Brut) 500 DKr.
2007 Dalla Cia Giorgio (Stellenbosch) för halva priset på bolaget. Janake har tydligen sänkt priset från 299 till 149kr. man har ju gjort bort sig tidigare när det gäller rea i beställningssortimentet, men det här vinet har 90,5p på CT så jag vågade beställa några flaskor.
Enbart två omdömen på CT dock. Kanske jobbar båda hos Janake dessutom!2007 Dalla Cia Giorgio (Stellenbosch) för halva priset på bolaget. Janake har tydligen sänkt priset från 299 till 149kr. man har ju gjort bort sig tidigare när det gäller rea i beställningssortimentet, men det här vinet har 90,5p på CT så jag vågade beställa några flaskor.