BallyJ
Medlem
Ah, ok. Jag beställde tidigare så tänkte mer om du satt på inside infoDet står att den är slut när man försöker beställa, men det går för dig alltså?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ah, ok. Jag beställde tidigare så tänkte mer om du satt på inside infoDet står att den är slut när man försöker beställa, men det går för dig alltså?
Jag missade tåget helt, sent ska syndaren vakna. Men mailade importören så får vi se om den kommer åter. Mest troligt inte.Ah, ok. Jag beställde tidigare så tänkte mer om du satt på inside info
Kan det vara ett importörs byte på gång? Vad jag kan se så finns den inte med på nuvarande importörs hemsida.D
Det blev en låda. Stort tack för tipset.
Undrar bara varför man har sänkt priset med hela 340 kronor?
Antagligen för att det står att den inte är tillgänglig längre att beställa och att det finns 0 i lager hos leverantörenVarför tror du den är slut?
Åh tack så mycket för din hjälpAntagligen för att det står att den inte är tillgänglig längre att beställa och att det finns 0 i lager hos leverantören
Vart hittar du detta? Kan inte hitta något på tryffelsvinetTestade slänga in den rosén i beställningen men den var redan slut.
Men men fick det jag ville ha egentligen dock, tre stycken 2015 Brunello di Montalcino Vigna di Pianrosso Santa Caterina d’Oro Riserva
Fick mail igår vid 06 om info. Den släpptes idag kl10Vart hittar du detta? Kan inte hitta något på tryffelsvinet
Möjligt att dela länk till produkt? Kan inte hitta något mail från demFick mail igår vid 06 om info. Den släpptes idag kl10
Tackar, beställde två stycken då de fortfarande finns kvar på lager
Min beställning blev precis makulerad den ocksåLa beställning på Jacquart 10.23 men den blev makulerad precis.
Hur många flaskor fanns det mån tro?
Systembolaget
Hej,
51204-01 Jacquart Brut Rosé Mosaique 750ml är tillfälligt slut och kan inte levereras. Varan är därför makulerad i beställningen.
Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300
La beställning på Jacquart 10.23 men den blev makulerad precis.
Hur många flaskor fanns det mån tro?