This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack för den! Efter att ha läst om den här på forumet, så blev det 2 st Paleo Rosso -15 och 1 st Scrio Syrah -16 som också var riktigt bra pris på!Atomwine har Paleo Rosso 2015 för drygt 400 dkk, gäller bara idag den 12/7.
Tack! Den är riktigt bra. Är det snabb leverans från atomwine?Atomwine har Paleo Rosso 2015 för drygt 400 dkk, gäller bara idag den 12/7.
Jag har för mig att det brukar ta en vecka ungefär, leverans till dörren med DHL.Tack! Den är riktigt bra. Är det snabb leverans från atomwine?
Jag beställde därifrån i början av juni.Tack! Den är riktigt bra. Är det snabb leverans från atomwine?
Mäh ... nu är jag väldigt, väldigt lockad att beställa fler Messorio 15 för 850 danska.....Atomwine har Paleo Rosso 2015 för drygt 400 dkk, gäller bara idag den 12/7.
Jag lyckades precis stå emot den impulsen...Mäh ... nu är jag väldigt, väldigt lockad att beställa fler Messorio 15 för 850 danska.....
Är den så mycket bättre än Paleo och Scrio?Jag beställde därifrån i början av juni.
Beställde måndag kväll, skickades onsdag fm, levererades till dörr fredag fm.
You snooze you lose när finewines-effekten drar igång. Inte en enda Rosso -15 kvar...Atomwine har Paleo Rosso 2015 för drygt 400 dkk, gäller bara idag den 12/7.
Det är ändå så vi snart kanske kan be producenterna lägga undan åt oss och skicka allt samtidigtYou snooze you lose när finewines-effekten drar igång. Inte en enda Rosso -15 kvar...
Har du erfarenhet av dem? Är de lika tunna som förlagan? De ser onekligen ut att vara en kopia av formen!Artglassvista har 30% på alla Spiegelau glas, däribland Spiegelau Definition serien som mer eller mindre är en direkt kopia av Zalto.
https://www.artglassvista.se/sv/spiegelau#{}
Har absolut 0 erfarenhet av dem själv. Inte ens sett dem i butik eller något sådant tyvärrHar du erfarenhet av dem? Är de lika tunna som förlagan? De ser onekligen ut att vara en kopia av formen!
Tack för tipset om glasserien, köpte ännu billigare från spiegelaus egen hemsida. Fick till och med putsdukar med.Har absolut 0 erfarenhet av dem själv. Inte ens sett dem i butik eller något sådant tyvärr