Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Bastardo

Medlem
Munkis lovordar ett vin som kostar bara 119 kronor. På ett ställe har vinet fått 16p och ett annat 16.5p. För det priset tog jag i alla fall en chansning och köpte några flaskor, men jag kan inte tänka mig att man får verkligen en så fin produkt, som de påstår.
Det är smidigt med hemleverans. :)

katho27

Medlem
Så blev det, aja för priset är det väl inget att gå och vara sur över i vilket fall
Jancis verkar tycka att det kanske inte är helt fel med -21 på nåt sätt.

Skärmavbild 2024-12-14 kl. 00.49.33.png

Sista luckan i Philipsons julkalender är en halvflaska Sassiacaia 2018 för 1249 kr https://philipsonwine.se/produkter?productid=65512318

Inte provat Sassiacaia så tyckte det var bra för plånboken men en halvflaska :)
Jag köpte😅 Köpte även 2017 förra året och resonerade på samma sätt. Ett ok pris och rent kr-mässigt halva summan för att få möjlighet att testa Sassi. Hoppas på en vertikal med några julkalendrar till.

Perikles

Medlem
Philipson rensar ut i källaren...

Jag gillar ju Bordeaux med lite ålder. Så en St Emilion med 29 år på nacken för 170kr/flaskan kan kanske vara en deal?!

JonasBo

Medlem
Jag har köpt äldre grejjer från dansken till lågt pris och inget var väl gjort att jag hoppat från stolen. Men annat gott har dock kommit från kranen. ENEMIGO Chardonnay 2021 eller Trediberri Barolo 2019 för att nämna några

Toppen