Bastardo
Medlem
Ett fynd för det priset!Amaronen som @Patrik Sellin gillade i kommande släpp 6/12, fast med 10 år extra på nacken och prissänkt till 160 spänn lägre än den som släpps kanske?
Nr 73242 för 639 pix isf.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ett fynd för det priset!Amaronen som @Patrik Sellin gillade i kommande släpp 6/12, fast med 10 år extra på nacken och prissänkt till 160 spänn lägre än den som släpps kanske?
Nr 73242 för 639 pix isf.
Så blev det, aja för priset är det väl inget att gå och vara sur över i vilket fallLömskt! Hoppas jag inte får 2021 i min beställning nu
Jancis verkar tycka att det kanske inte är helt fel med -21 på nåt sätt.Så blev det, aja för priset är det väl inget att gå och vara sur över i vilket fall
Jag köpte Köpte även 2017 förra året och resonerade på samma sätt. Ett ok pris och rent kr-mässigt halva summan för att få möjlighet att testa Sassi. Hoppas på en vertikal med några julkalendrar till.Sista luckan i Philipsons julkalender är en halvflaska Sassiacaia 2018 för 1249 kr https://philipsonwine.se/produkter?productid=65512318
Inte provat Sassiacaia så tyckte det var bra för plånboken men en halvflaska
Någon spec Hemköp eller hela kedjan?Hemköp har Kalix löjrom för 799:-/kg.
Jag har inte varit i mer än en enda, i Kinna, men kan vara värt att kolla i ens butik i närområdet?Någon spec Hemköp eller hela kedjan?
Otroligt billigt. Det är inte för en 500grammare?Hemköp har Kalix löjrom för 799:-/kg.