Von Galtén
Medlem
Jag kan inte hitta någon information om det på hemsidan tyvärr (själv jobbar jag i Köpenhamn och kan ta metron dit)Skickar dom till Sverige?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag kan inte hitta någon information om det på hemsidan tyvärr (själv jobbar jag i Köpenhamn och kan ta metron dit)Skickar dom till Sverige?
De skickar till Sverige, har för mig att det kostar 160dkk. Man ser det tydligt om man går vidare i kassan och fyller i svensk adress.Jag kan inte hitta någon information om det på hemsidan tyvärr (själv jobbar jag i Köpenhamn och kan ta metron dit)
Jag frågade om dom levererade till SverigeDe skickar till Sverige, har för mig att det kostar 160dkk. Man ser det tydligt om man går vidare i kassan och fyller i svensk adress.
Ligger med som val i deras kassa, den som svarade verkar inte ha koll…Jag frågade om dom levererade till Sverige
”Nej, det kan man desværre ikke.
God dag.
Vh
Andreas”
Annars hade jag gärna köpt![]()
Någon som vill gå ihop på en låda till Stockholm?Ligger med som val i deras kassa, den som svarade verkar inte ha koll…
Visa bifogad bild 33695
Fast det där är ju Atomwine, dvs en annan butik?
Ganska bra pris på dr Hermann Kabinetter?
Dr Hermann, "Det store Kabinett-Kup" (12 fl.)
Christian Hermann har et af de hotteste navne ved Mosel i disse år. Vinene står usædvanligt skarpt og terroir-tro, og vingårdens vinmarksbesiddelser er misundelsesværdige. Sidste år blev byggeriet af ny faciliteter færdigt, og Hermann er godt i gang medwww.atomwine.dk
Le Macchiole Paleo 2020 för 600 DKK ser ut att vara svårslaget för tllfället.
Nu öppnade ny kampanj men M18 försvann innan jag hann betala :'(Fanwine kör ju projekt nu med Damien Hugot hanns NV både rosé & BdB för runt 425kr är väldigt bra, sen forum favvon M18 ligger på 555kr.
Paul Sugot BdB VV är även mycket vin för pengen oxå. skulle varmt rek att kolla din dem![]()