..? Så var det verkligen inte menat. Ber om ursäkt för det. Du visade bara en ny sida för mig när du gick upp i brygga 3 gånger i rad på skumpa och var starkt bidragande till Vilmart Rosé så som jag minns det. Dessutom spikade du Krugen!Jag förstår att du enbart försöker vara rolig, men du får det nästan att låta som att jag gjort något dumt denna kväll som jag borde skämmas för inför min fru. Jag uppskattar inte det. För mig var det en underbar kväll att minnas av rätt anledningar och inget annat. Något jag gladeligen skulle vilja prata i timmar om med min fru om hon nu skulle ha brytt sig nämnvärt.
Jag har enbart rent vin i mina flaskor!
Jag tycker bara att det är kul att ha fått chansen att dricka riktigt bra skumpa. Jag känner inget behov av att välja någon form av sida inom vinvärlden utan dricker gärna bra vin oavsett om det bubblar eller ej samt älskar den variation som vinvärlden erbjuder. Du verkar projicera din egen självbild på mig.
Jag själv lever alltid i förnekelse och efter denna provning finns än fler skäl...Bandol kan tydligen vara gott. Var inte förvånad att den dök upp men trodde det var C9dPen som var en slamkrypande bandol.