This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja, jag har inte heller klurat ut hur man ska göra det.Bubblaren skrev:Kanske är det ovanan, man jag tycker sökning med dess val var mer överblickbart förr. Saknar möjlighet att söka på årgång. Jag vill kunna söka på t ex "Champagne, 75 cl, torr, 2002"
Jos skrev:Så idiotiskt... Ska man gissa?? Exempel; http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchquery=romanee&sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&groupfiltersheader=Default&artikelId=501462&varuNr=94491&filters=searchquery%2c&referringUrl=%2fSok-dryck%2f%3fsearchquery%3dromanee%26sortfield%3dDefault%26sortdirection%3dAscending%26hitsoffset%3d0%26page%3d1%26searchview%3dAll%26groupfiltersheader%3dDefault%26filters%3dsearchquery%252c
För det finns ju inte så många producerar Vosne-Romanee... Och de smakar ju likadant oavsett vem som gör den.
Ah... bra där! Men ändå dumt att det inte står när man går in på artikeln.sunqan skrev:Från sidan innan, när man parkerar sig på (i)-symbolen:
Vosne-Romanée
(nr 94491)
Rött vin
Årgång 2007
Producent Domaine Jean Grivot
›Mer om denna dryck
shorepower skrev:Jag tycker att det är ett kanonsystem från världens bästa system. Jag kan direkt välja förpackning och pris, så allt det viktiga finns på plats. Årgång och annat tjafs har väl inget med begränsning av alkoholkonsumption att göra.
Iallafall Craggy Range är min smak.Patric skrev:tycker att september verkar sådär, mest nyfiken på:
vitt:
Joh Jos Prüm Zeltinger Sonnenuhr Riesling Spätlese (nr 90396)
rött:
Ojai Santa Barbara County Pinot Noir (nr 99111)
Craggy Range Te Muna Road Pinot Noir (nr 99199)
Domaine du Grand Tinel Alexis Establet (nr 95447)
Château la Gaffelière (nr 95487)
Nåt bra som är upplagt?Dexter skrev:Det verkar som att man kan beställa en massa gamla/nya små partiviner som E-beställning nu.
Man ser ett webbsaldo iaf.
Hoppas det funkar på nästa släpp så man slipper köa för sina viner..