SV: Era senaste cigarrköp
Om jag minns rätt var min jungfrugarre en Cohiba III. Men man måste vara lite mer försiktig när man har med stockholmare att göra så därmed kanske lepatriks rek inte är så dum. ;D
Jag var mest nyfiken efter du lämnade fältet helt öppet för spekulationer. Du vet, Frank Zappas Bobby Brown... ;D
Polo skulle man kanske prova på men jag har en känsla av att jag kommer finna det trist eftersom jag ger mig fasen på att det finns någon klausul i regelboken om att det är strängt förbjudet att använda klubban på motståndaren.
R.P skrev:Jag vet inte om jag tycker mildare är bättre nybörjarcigarr, jag började själv med kubanska och tyckte redan i början att full styrka var godare än mild, men det kanske bara är jag. Men jag förstår resonemanget, man brukar rekommendera mildare cigarrer till folk som inte rökt så mycket cigarr tidigare. Det viktiga är att man röker väldigt lungt och inte drar i sig för kung och fosterland, låt cigarren vila och puffa försiktigt.
Om jag minns rätt var min jungfrugarre en Cohiba III. Men man måste vara lite mer försiktig när man har med stockholmare att göra så därmed kanske lepatriks rek inte är så dum. ;D
lepatrik skrev:haha, menar ni män att ni inte rider? Hur är ni i form till säsongen? En skön cohiba avnjutes bäst på en hästrygg efter en vunnen match
Jag var mest nyfiken efter du lämnade fältet helt öppet för spekulationer. Du vet, Frank Zappas Bobby Brown... ;D
Polo skulle man kanske prova på men jag har en känsla av att jag kommer finna det trist eftersom jag ger mig fasen på att det finns någon klausul i regelboken om att det är strängt förbjudet att använda klubban på motståndaren.