This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
haha.. förklara!ErikG skrev:1st Brane Cantenac 2000
2 flaskor Pol Roger Brut Réserve
2 flaskor Chateau camensac 2000 (till frugan)
Jos skrev:Stalltips, - Chanoine BdB -95. Har korkat andra flaskan som är konsekvent lika bra den. Ska hämta ut ett sexpack till i morgon
Som sagt, - köp. Synd om ni missar.
Jos skrev:Jag mailar direkt, - han har svarat mig pronto och bekräftat beställning. http://www.houseofwines.se/bestallning.php
http://www.houseofwines.se/PP50123501.php
Vet att det låter tjatigt men jag har inte druckit så här bra skumpa för under femhundringen någonsin.
Frun tyckte den var god. Så då blev det två till henne (och mig)Jos skrev:haha.. förklara!
Dovberg skrev:Beställde tre flaskor jag också. Mina lillebröder är födda -95 så jag tänkte det kunde vara kul att smälla upp dem när dem tar studenten om ett och ett halvt år. 359 kr styck känns otroligt billigt för en -95:a.
Per Stade skrev:Skulle vara intressant att veta hur stort genomslag en sådan här rekommendation
på det här forumet får. Troligen märks det direkt hos leverantören.
Beställde en sex-pack.
CH skrev:Lär nog märkas. Tog en låda jag också.
Hoppas för Jos skull att de är så bra som han säger.
Anders Landström skrev:+1
Har tidigare undvikit Chanoine pga att deras toppvin har en sådan fruktansvärt ful flaska (enligt teorin, prålig flaska=dåligt innehåll )
CH skrev:Lär nog märkas. Tog en låda jag också.
Hoppas för Jos skull att de är så bra som han säger.
Med dom premisserna gör jag nog också en beställningJos skrev:Om den inte gillas får jag väl skramla ihop och köpa loss av er. Alt. kompanistryk.
Många nu, - lutar åt kompanistryk mao...Kostjan skrev:Med dom premisserna gör jag nog också en beställning
Skönt att slippa ta hela spöstraffet själv!Keen skrev:Kan stämma in i hyllningskören
Jos skrev:Skönt att slippa ta hela spöstraffet själv!
Per Stade skrev:Skulle vara intressant att veta hur stort genomslag en sådan här rekommendation
på det här forumet får. Troligen märks det direkt hos leverantören.
Beställde en sex-pack.