This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Elvis skrev:Det var lite hysteriskt igår på Regeringsgatan!
SUPRA skrev:Jag har aldrig pallat köa, hur mycket folk är det på plats egentligen vid dessa släpp?
Elvis skrev:Trist keen.
Själv tror jag att hade tur. Jag var också först i kön men min beställning gick igenom så jag bör ha fått något i alla fall. De skulle återkomma. För killen efter mig var det stopp.
Elvis skrev:Ja de skrev in namn före kl 10. Min kassör var sedan blixtsnabb.
Keen skrev:Typiskt, min var rätt usel Det är ju bra att SS skickar ner direktiv så att alla får samma chans. Ja, jag är lite bitter ;D
Mina hemtrakter.. Hmm.. undra vem det kan vara?shorepower skrev:En Krug 1995 slank ner i källaren idag, direkt från en "specialbutik" i Saltsjöbaden. Aldrig provat den förut så med bara en flaska blir det att välja mellan att spara eller dricka direkt :
Svårt val!
weezer skrev:Såja. Nu hörde bolaget av sig! ;D
En La tache, en Montrachet å en Romanee Conti kan utkasseras på måndag mot en liten slant.