This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
SUPRA skrev:Oj! Spännande!
Jag tror något av mina första inköp på eBay kan ligga på Posten för hämtning.
4.2 kg...okänt dricka, minns inte riktigt vad jag van på när jag budade, dessutom var allt på tyska ;D
SUPRA skrev:Oj! Spännande!
Jag tror något av mina första inköp på eBay kan ligga på Posten för hämtning.
4.2 kg...okänt dricka, minns inte riktigt vad jag van på när jag budade, dessutom var allt på tyska ;D
SUPRA skrev:4.2 kg...okänt dricka, minns inte riktigt vad jag vann när jag budade, dessutom var allt på tyska ;D
anders skrev:Säljare: Beate Uhse ;D
CH skrev:Jag vågar inte trycka på länken, inte på jobbet.
Sjödin skrev:Fegis!!! Jag känner mycket väl till Betate Uhse och kan GARANTERA att det är 100% jobbsäkert.
Krug skrev:Självklart är det jobbsäkert... Om man arbetar på ett företag som sysslar med internetlösningar för filmbolag som mestadels sysslar med tysk dvärgporr! ;D
Krug skrev:Bang on target pal! Och jag kan också lägga till kockar till kategorier av människor som njuter dylikt. Speciellt om man skall ta med min bror i beräkningen.
anders skrev:Och där fick vi förklaringen till varför det tog så lång tid att fixa problemen med forumet härom dagen.
Krug skrev:Annan bror, databrorsan sysslar med data. Pervobrorsan är i restaurangbrancen. hehe
Krug skrev:Jag? Jag är, som de säger i utlandet, "straight as a rod". Skulle aldrig falla mig in att titta på någon form av snusk eller osedesamt beteende.
Krug skrev:Dvärgporr? Nej tack, jag kör.
Sjödin skrev:Härligt att denna seriösa tråd verkligen aldrig kan spåra ur...