This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nej har bara 6 flaskor, och bara provat 1 gång var inte så imponerad då, soso flaska. (Fortfarande billig även om den gått upp) OK då handlar jagKrug skrev:Sjukt gott, sjukt bra och sjukt dumt att köpa på krogen klockan halv 4 en morgon. I övrigt ruskigt bra! Jag trodde du satt på några lådor redan!
v_skogh skrev:Jag och polaren va å hämtade ut våra Veuve Clicquot Rare Vintage -88r igår samt la en ny beställning på fler Bruno Paillard Assemblage Brut -96.
Nästa beställning blir en låda Bolly Ga -99 från http://www.bordeauxindex.com/
Någon som handlat där ifrån? Hur funkar det med frakt och liknande och vad får man räkna med att det går på att få hem en låda?
Grattis. Vilket super fynd!Tyckte jag hade flyt när jag fick tag på 2 flaskor hos FARR men MAGNUM slår ju allt ;DKrug88 skrev:Fick tag på ett vin som jag letat efter i ett par år häromdan.
Winston Churchill 85 på magnum, fy fan vad gott!!!!
Köpte en flaska för 4-5 år sen som vi drack på min bakgård 8 vintorskar, som var helt gudomlig.
Hoppas de här är lika sköna...
Dejzan skrev:Det var kaosartad stämmning på Hansabolaget idag. Efter en timme hade det lugnat ned sig och då blev det lite Dönnhoff, Clos des Papes och sen kunde jag inte hålla mig utan köpte 2 flaskor Keller G-max.
Dejzan skrev:Var inne i Köpenhamn och hämtade min Pol Roger PR -88 och dessutom blev det en Gaja Sperss -01 av bara farten.