This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:Då har jag förlorat min Ebay oskuld med.
Det blev:
Krug GC (gissningsvis 15 år gammal) 100 euro
Krug 1979 206 euro ;D
Comte -95 90 euro
Har du testat den? Jag har inte hunnit testa den än.shorepower skrev:Larmandier Bernier 2004 6 stycken
kayaker skrev:Har du testat den? Jag har inte hunnit testa den än.
Jag ska nog komplettera senare under dagen men det kändes onödigt att handla Comtes m.m. på morgonen när det finns hyggligt många flaskor.
Har jag fött ett monster? Blev precis uppringd av flickvännen som kommenterade att det var trevligt med nyinköpt champagne stående i hallen. Att returnera ställde hon sig helt frågande till, ville jag inte ha flaskorna så tar hon gärna dem och vad gäller utrymme så får jag väl ta tummen ur och fixa större vinkällare.shorepower skrev:Delamotte 1999 (ska jag returnera dem, lite spontantköp?) 6 stycken
och nu är det fullt i källaren, blir att be om större utrymme samt dricka lite mer och snabbare ;D
shorepower skrev:För ca 2 år sedan så bjöd jag jag på hennes första bättre champagne, kommer det visa sig bli ett stort och dyrt misstag?
CH skrev:SQN Grenache Atlantis FE 203 2c.
Ebay är livsfarligt.
CH skrev:SQN Grenache Atlantis FE 203 2c.
Ebay är livsfarligt.
Visst, sådana löften ger jag ocksåLando skrev:2004 La Serra Barolo och 2004 Chateau Cantemerle för mig idag. Nu är det köpstopp
Keen skrev:Grattis! Vad gick den på? När får man vara med och dricka den? ;D
Krug skrev:Dags för ett SQN tema alltså?
Kan bli sjukt tungt!
CH skrev:Inte mig emot.
CH skrev:Då har jag förlorat min Ebay oskuld med.
Det blev:
Krug GC (gissningsvis 15 år gammal) 100 euro
Krug 1979 206 euro ;D
Comte -95 90 euro