Darth Angelus
Medlem
SV: Era senaste vininköp.
Jag köpte en Cristal 2002 idag, och skall nog köpa fler.
Jag köpte en Cristal 2002 idag, och skall nog köpa fler.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Lambo skrev:Idag pallrade jag mig till SS och hämtade ut 20 st Bolly. Nu får tiden utvisa om jag gjort ett bra val, återkommer om 15-20 år med rapport.
Lambo skrev:Idag pallrade jag mig till SS och hämtade ut 20 st Bolly. Nu får tiden utvisa om jag gjort ett bra val, återkommer om 15-20 år med rapport.
Damn, det är ju ett pris som är mer än okej... Jaha, är väl bara googla upp nåt tyskt online-lexikon och börja buda då...CH skrev:Comtes de Champagne 1981 för hutlösa 69 euro.
Nu tillkommer visserligen frakt med men det stannar fortfarande under 1000kr så det får ju anses vara OK.
kayaker skrev:Jag fick sällskap av ett gäng Domaine La Barroche Pure 2004 idag. ;D
Jag beställde en låda men jag ska inte ha alla själv. Egentligen hade jag velat beställa fler men jag behöver hålla igen lite grand tills jag har en ny vinkyl.Keen skrev:Grattis, hur många tog du?
kayaker skrev:Jag beställde en låda men jag ska inte ha alla själv. Egentligen hade jag velat beställa fler men jag behöver hålla igen lite grand tills jag har en ny vinkyl.
Du får inte ens fråga på det här forumet...J.S. skrev:Jag vet! Helt jävla fräckt frågat, men går det möjligtvis att köpa in sig på ett par flarror? Jag har gott om plats för sådana grejer
kayaker skrev:Du får inte ens fråga på det här forumet...