This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Keen skrev:Hmm, åkte visst på allt jag hade satt upp på min önskelista hos Lillian. Oväntat, och det grävde ett ganska djupt hål i semesterkassan. Men gott i höst
3 x Lillian Syrah 06
1 x Lillian Syrah 06 Magnum
3 Bottle Box of 2004 and 2005 Blue Label Syrah
Jos skrev:Skönt att du är lite långsiktig Keen! ;D
Usseglio Tradition 07
Keen skrev:Fick min beställning av 2 pure '07, och 4 st Fiancé 07 bekfräftade av SS nu.
Damnit, blev en dyr vinmånad
CH skrev:Jo men det lär bli några goda månader när allt anlänt.
Keen skrev:Precis, hur låter en lillian 05:a som legat ett extra år på fat?
kanske får smälla på ett mini-inferno då och köra den mot vanliga, och kanske slänga in SQN Raven grenache för att se hur den smakar ;D
Jos skrev:Låter inte dumt men det känns som om de som är med får slänga in annat än rödvin då... SQN kör ju över fanimej allt med sin ultrakompakta(på ett bra sätt) och brutalt sköna stil! Mycket som bleknar bredvid SQN...
Keen skrev:Får bli en DRC eller Latour '03 då? Tyckte det stod sig rätt bra ;D
Allaboda skrev:Jag trodde det var 2002 som fanns på SB? När bytte de till 2004?
Det är länge sedan nu men jag provade vid ett tillfälle de flesta Musar från 60-, 70- och 80-talet och det samlade inrycket då var att dom var helt klart bäst på 70-talet. Inte så lätt annars att hitta bra viner från -72 antar jag men hoppas du fått en bra flaska här.Allaboda skrev:En Chateau Musar 1972.
Födelseåret, och en lysande årgång för Musar har jag fått lära mig.
J.S. skrev:Två Bond Vecina 05 ;D
Jos skrev:Sweet! Var hittade du dom?
SUPRA skrev:Fyra stycken Palmer & Co. Brut 1996 och en Cigarra 2007