This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:
Märker att en utvandrare inte kunde hålla sig borta.
Jimmy Forsman skrev:Han befinner sig numera i ett land med en fungerande infrastruktur. Det är klart han inte kommmer att kunna hålla sig borta.
Krug88 skrev:Ja visst, jag har ju saknat att vara dryg mot folk! ;D
Samoaner förstår inte ironi alls, där måste jag säga vad jag menar eller inget alls...
Men är i Sydney sedan en vecka tillbaks där det finns bredband(fantastiskt!).
Har inte provat något värt att berätta om sedan början på februari så jag har inte haft något att skriva.
Det jag bläddrat igenom de senaste dagarna så kan jag bara säga att standarden har fallit lite...
Knappt några personangrepp, mjäkiga sågningar och mest gull med varandra.
Är det här nya Vinklubben.se?
Kram
Krug88
Vore tråkigt tycker jag. Du har ju fundrat på det flera gånger.Jimmy Forsman skrev:Håller med helt och hållet. Har funderat på att lägga ned alltihopa.
Jimmy Forsman skrev:Det är väl kanske dags att ta tag i något sätt att få täckning för kostnaderna på det här.
Det är ju inga stora summor, men ändå.
Per Stade skrev:Borde finnas något EU-bidrag. Det handlar ju företrädesvis om
jordbruksprodukter.
Prostitution är inte fel heller, bilder på BiBs som vi klickar på och hamnar på andra sköna webbsidor. lite klir i kassan och vi alla får lite skön känsla av förnedring :Jimmy Forsman skrev:hmmmmm, kanske ska lägga upp en startsida som är en bild på energiskog?
shorepower skrev:Prostitution är inte fel heller, bilder på BiBs som vi klickar på och hamnar på andra sköna webbsidor. lite klir i kassan och vi alla får lite skön känsla av förnedring :
Bra artikel för forumet att läsa inför helgens utsvävningarPer Stade skrev:Nej nu går du för långt.
shorepower skrev:
Bubblaren skrev:Jag tror Herr Larsson talar direkt till oss på FW forumet "Förvisso erbjuder boxvinerna inget för den som bara söker stora och karaktärsfulla vinupplevelser.
shorepower skrev:
Får ju provocera lite, forummedlemmarna halvsover ju i sommarvärmen.Per Stade skrev:Bra?
Är det mer lönsamt att köpa vin och dricka upp det än att köpa aktier på lång sikt?