This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
En resa till Göteborgs innerstad med cykel får duga som substitut till större utsvävningar med andra ord. Utöver detta så ser vi framemot en ny seger för dig, dvs att du kniper WOTN.Resan inställd nästa vecka. Planerar att vara med
Säg som det är ; du vill dricka mer Bdx 1:er Crû.En resa till Göteborgs innerstad med cykel får duga som substitut till större utsvävningar med andra ord. Utöver detta så ser vi framemot en ny seger för dig, dvs att du kniper WOTN.
Vem älskar inte en vinnare!
Vem vill inte det?!Säg som det är ; du vill dricka mer Bdx 1:er Crû.
Är detta något som fortfarande försiggår?
Om, hur ser uppläggen ut?
Är försiktigt intresserad.
Jag ska inte säga att jag har gjort speciellt mycket för att bidra till att det ska bli fler och fler BYOBS, men jag har varit på en i alla fall. Dem kvällen lärde jag mig väldigt mycket om vin och hade otroligt trevligt hos @Bearman.
Annars vet jag att göteborgsgänget är flitiga på att träffas. Var bor du?
Tjenare,Bor i Borås men jobbet i Lerum samt tillgång till lägenhet i gbg.
Har tidigare deltagit men då i Stockholm.
Ok, helg- eller vardagar?Tjenare,
Vi träffas en gång i månaden. Snacka med @Mattias S så löser han tillgång till Finewines Västsverige (eller det kanske är där jag skriver nu )
Det brukar vara på onsdagar men jag tror många är öppna för att även gå på provning en helgdag om det passar bättre.Ok, helg- eller vardagar?
Jag ser till att du får tillgång till vår planeringssektion. Vi har typ hela våren inplanerad så det är bara att välja och vraka provningstillfälle. Du lär märka när du har fått tillgång.Är detta något som fortfarande försiggår?
Om, hur ser uppläggen ut?
Är försiktigt intresserad.
Ja, vi måste ju planera våra träffar någonstans.Planeringssektion?
Även jag bor i Borås (Sjömarken), även @Michael.S bor i borås och vi försöker synka och eventuellt samordna transport de gånger vi är med, i alla fall hemresan. Så låt oss synka om vi planerar vara med på samma BYOB framöver.Bor i Borås men jobbet i Lerum samt tillgång till lägenhet i gbg.
Har tidigare deltagit men då i Stockholm.
Hej, tackar för den inbjudan.Även jag bor i Borås (Sjömarken), även @Michael.S bor i borås och vi försöker synka och eventuellt samordna transport de gånger vi är med, i alla fall hemresan. Så låt oss synka om vi planerar vara med på samma BYOB framöver.
Tycker jag absolut.Även jag bor i Borås (Sjömarken), även @Michael.S bor i borås och vi försöker synka och eventuellt samordna transport de gånger vi är med, i alla fall hemresan. Så låt oss synka om vi planerar vara med på samma BYOB framöver.
Absolut, @Michael.S o jag har pratat om det flera gånger, men inte kommit till skott.Hej, tackar för den inbjudan.
Tror dock att jag kommer stanna över i Göteborg (jobb i Lerum och tillgång till övernattning i Göteborg) de gånger jag kan komma loss för provning.
Men i den mån det passat synkar jag gärna reda
Tycker jag absolut.
Kanske rentav träff på hemmaplan nångång eller är det lite kort med folk?
Är det något bokat eller jobbar du på att få ihop något tills på lördag.Absolut, @Michael.S o jag har pratat om det flera gånger, men inte kommit till skott.
Vi kan vara hemma hos mig om tillfället är rätt. Första tillfället som passar är faktiskt nu på lördag då frugan är ute på vift, men det kanske är lite kort inpå och vore kul om vi kunde bli någon mer för att få ihop några flighter?
Lite spåntant när det kom upp och det fanns möjlighet nu på lördag. Finns det intresse från andra boråsare? @Michael.S kan du?, även Göteborgare är välkommna. Skapar en ny tråd om det finns fler intresserade.Är det något bokat eller jobbar du på att få ihop något tills på lördag.
Anmäler ett intresse men är inte alls säker om resten av familjen köper det. Återkommer.