This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
anders skrev:Brukar det inte inom den privata sektorn vara så att om den 25:e infaller på en helgdag så betalas lönen ut på fredagen?
Sjödin skrev:Inte för att jag har den blekaste om hur privatekonomin ser ut då, efter jul, nyår och ledigheter. Min erfarenhet säger mig att det är en fattig period....
Men vad fan, som det ser ut nu så kan ni räkna med mig!!
Jag får väl panta lite burkar...
Sjödin skrev:Inte för att jag har den blekaste om hur privatekonomin ser ut då, efter jul, nyår och ledigheter. Min erfarenhet säger mig att det är en fattig period....
Men vad fan, som det ser ut nu så kan ni räkna med mig!!
Jag får väl panta lite burkar...
anders skrev:För utlåtande behöver vi inte vänta. "Det finns roligare saker för de pengarna". Ledsen SUPRA.
Dejzan skrev:Inte helt säkert att jag kan just det datumet men det kanske går att lösa. Vore det inte schysst att prova lite (mkt) skumpa från -88? Kanske något i stil med Krugprovningen?
El burro grande skrev:Varje flight provas givetvis blint också antar jag.
Jag har ju lite känningar i norr, ska jag ordna en beställning av lite riktiga grejer till sista flighten?anders skrev:Givetvis. Första flighten kommer bestå av olika fabrikat av träsprit. ;D
anders skrev:Det datum som står som preliminärt är lördagen den 24:e januari.