This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Keen skrev:Av erfarenhet är lite tilltugg en mycket bra idé. Hade behövts å det grövsta förra gången.
Så jag röstar lätt för det.
Bubblaren skrev:Henriot flight!!! Nu suktar du mig! Om jag bidrar med Henriot 1990 samt en Deutz 1996, får jag vara med då?
Lovar att inte komma i jeans, jag tar termobralllor då det skulle vara kallt i källaren ;-)
CH skrev:Självklart.
Jag är nyfiken på deras 1990 som jag inte provat. Ligger en jero i källaren som det kunde vara kul att veta dryckesfönstret på.
Bubblaren skrev:Henriot flight!!! Nu suktar du mig! Om jag bidrar med Henriot 1990 samt en Deutz 1996, får jag vara med då?
Lovar att inte komma i jeans, jag tar termobralllor då det skulle vara kallt i källaren ;-)
Sjödin skrev:Smoking får ICKE bäras innan 1800! Själv kommer jag i jeans...
Bubblaren skrev:Hmm, ska jag våga mig ned i en källare med 7 okända (män??) på lördag - vad säger Krug (som jag har full! tillit till)?? (synd du inte är med!!)
/Anna
CH skrev:Självklart.
Jag är nyfiken på deras 1990 som jag inte provat. Ligger en jero i källaren som det kunde vara kul att veta dryckesfönstret på.
Krug skrev:De är lite pipiga men i stort harmlösa. Jag tror att du kommer att ha det väldigt trevligt med dem!
Bubblaren skrev:Menar du att de är rent utav tråkiga????
CH skrev:Ja de är vi väll egentligen fast Sjödin har ett partytrick som alltid lättar upp stämningen, "spruta champagne genom näsa" är inte alltför ofta man ser.
Krug skrev:Absolut inte tråkiga, men lite fnittriga sådär som vuxna karlar blir då de dricker för mycket skumpa.
vintjej skrev:Om ni alla går in och tittar på wasahofs meny så har de en charktallrik och ostbricka som kanske kunde passa som tilltugg? Man kan beställa ner några så'na. Bra om jag kan förebeställa dem redan imorgon.
Ska ni ta regelrätta varmrätter så rekommenderar jag att ni går upp i restauranten (Wsahof el Musslan) och gör det.
Bubblaren skrev:Attans, beror ju på vad som finns i glaset! Men jag har spanat på att äta pommes med musslor i gryta för att få i mig fett!
Dörren till stora eller lilla?? Tänker kanske ta med mig Julle-glas till mig, ta inte illa upp isf, please.
Krug skrev:De är lite pipiga men i stort harmlösa. Jag tror att du kommer att ha det väldigt trevligt med dem!