Northmountains
Medlem
Cellartracker vs Vivino ?
Vad är skillnaden och vad är bättre eller sämre?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
De gör olika saker (med ett visst överlapp förstås) så vad som är bäst beror på vad man vill göra.Cellartracker vs Vivino ?
Hahaha, träffsäkertCT är ungefär lika skoj som att tidrapportera - men tyvärr lika nödvändigt
För oss som inte kom in förrän efter de gått ifrån Classic Mode, vad är skälet att använda det läget? Bortsett från ludditismCellarTracker är omöjligt att klara sig utan, och självklart kör man "Classic-Mode"!
För oss som inte kom in förrän efter de gått ifrån Classic Mode, vad är skälet att använda det läget? Bortsett från ludditism
Så man lär sig något idag också, vilka ytterligare fördelar får man med CT som jag missar?
Priset visar mitt registrerade EUR i SEK (alltså typ 33kr) samt vissa 0kr trots att de har pris i CT. Annars kul med modernare gränssnitt! Hade önskat att få till filter på olika ”stored in” samt drickfönstersortering.Nu så har jag portat över helt till cellartracker och gjort det möjligt för vem som helst med CT konto att logga in och söka och bläddra bland sina egna viner.
Inga uppgifter eller viner sparas av appen förutom temporär cache pga prestandaskäl.
Se länk i inlägget ovan.
Intressant! Tack för input. Ska se om jag hittar varför det blir så med valutan.Priset visar mitt registrerade EUR i SEK (alltså typ 33kr) samt vissa 0kr trots att de har pris i CT. Annars kul med modernare gränssnitt! Hade önskat att få till filter på olika ”stored in” samt drickfönstersortering.
Hittade grammatiskt fel i din sökfuntkion: "preferely" heter det inte, det heter "preferably"Intressant! Tack för input. Ska se om jag hittar varför det blir så med valutan.
Ska också kolla på att få in location men det är rätt mkt filter som tar upp plats men kan labba lite
Tack. Fått samma feedback från annat håll också. Löser!Hittade grammatiskt fel i din sökfuntkion: "preferely" heter det inte, det heter "preferably"