This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
ae skrev:Om man ska flyga ner till Champagne, är det i s f Paris som gäller eller finns det några närmare flygplatser?
shorepower skrev:Jag brukar oftast be dem landa på RHE. Transfer på är så tröttande
6 flaskor borde kunna klara viktgränsen men du hade väl med en massa onödigt också... ;DSUPRA skrev:Fick betala 1000 kr övervikt för mina 6 flarror.
RyanAir har väl typ 1 kg som max bagage. Inte mitt favoritbolag. Lågprisbolag har lågt pris av en anledning. Så för mig har Pariis alltid varit det som gällt.kayaker skrev:6 flaskor borde kunna klara viktgränsen men du hade väl med en massa onödigt också... ;D
shorepower skrev:Om man är ett gäng så kan man ju också chartra ett eget plan. Då kan man landa på RHE som sagt
shorepower skrev:Om man är ett gäng så kan man ju också chartra ett eget plan. Då kan man landa på RHE som sagt
CH skrev:Avinet verkade väldigt smidigt.
Ska kolla om jag inte kan skicka in en offertförfrågan i helgen och se i nästa vecka om det kommit några svar på det.