This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte svårare än så. Blir väl max 1 ton. I värsta fall kan man köra två gångerPacka i lådor om 12(be om lådor från bolis) och fyll en skåpbil(hyr?) och flytta![]()
OT, men nyfiken på hur du huserar 700 flaskor inom tullarna (antar, Stockholm)?Hej, Någon som har bra förslag/idé/lösning gällande flytt av en vinsamling. Flytten sker inom tullarna och avser ca 700 flaskor.
Jag hörde en gång talas om någon som lockade några yngre förmågor som bärhjälp vid en källarflytt i utbyte mot att de fick någon flaska...Inte svårare än så. Blir väl max 1 ton. I värsta fall kan man köra två gånger
Jag hörde en gång talas om någon som lockade några yngre förmågor som bärhjälp vid en källarflytt i utbyte mot att de fick någon flaska...![]()
Hyr hos vinpröjsarn. 3 små fina skåpOT, men nyfiken på hur du huserar 700 flaskor inom tullarna (antar, Stockholm)?
Räcker det om man är inte precis purung men ändå ganska stark? Är dessutom hyfsat erfaren i vad flaskor tål och inte.C-körkort behövs inte, en ung kropp och pigga ben räcker gott...& gärna ett sinne för ordning & reda.
(Tomas gör det säkert för en bra flaska amerikanske dyrt rött)
Så klart, detta är ju Sveriges trevligast forum.På riktigt? Får jag hjälp här?
Såklart man hjälper till om man kan.Helt sjuk om ni ställer upp. Jag kan lova lön för mödan i flytande form. MYCKET goda saker i många olika glas