This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jaha. Då är det med andra ord min andra punkt som löser det.
Tryck på siffran i höga hörnet för inlägget. Dold med dagens färgsättning. Men #25 i ditt fall.Hur kopierar man en länk till ett inlägg som man vill maila eller sms:a till någon utanför forumet?
Hm, det syns inget nummer hur jag än roterar telefonen (som det gamla forumet)Tryck på siffran i höga hörnet för inlägget. Dold med dagens färgsättning. Men #25 i ditt fall.
Du kan behöva rotera telefonen. Alltid synlig på desktop.
Forumet har uppdaterats - rapportera eventuella problem här
Utrymmet mellan varje tråd under "Latest posts" kan ju snyggas till, med andra ord minskas. Jag skulle även se möjligheten till ett "mörkt läge", nu är det på tok för ljust för mig. Kan ju väcka sambon när jag vinsurfar på nätterna.www.finewines.se
Numret är del av den "osynliga texten" som plågar nya CSS'en. Länken funkar även om den är osynligHm, det syns inget nummer hur jag än roterar telefonen (som det gamla forumet)
Aha! Tack! Det syns ingen siffra till höger om ”nytt”, men när jag trycker på det tomma området till höger dyker siffran upp. Hemligt värre, men nu vet jag hur det fungerar. Tack igen!Numret är del av den "osynliga texten" som plågar nya CSS'en. Länken funkar även om den är osynlig
Visa bifogad bild 25099
Vad är status omkring uppdatering av färgerna så att flera av de inrapporterade felen åtgärdas? Förstår att livet pågår parallellt med detta forum och så, men en återkoppling på inrapporterade buggar vore värdefull och tacksamt.
Snyggt - ser att ändringarna börjar slå igenom nuHej!
Lite ledighet kom emellan allting men har under kvällen uppdaterat en del stilmallar för att fixa en del av de inrapporterade felen! Betar av dem allt eftersom, så ni får gärna ha ögonen öppna på nya fel eller om något ser fult ut!
Snyggt - ser att ändringarna börjar slå igenom nu
Låter bra.Hej!
Lite ledighet kom emellan allting men har under kvällen uppdaterat en del stilmallar för att fixa en del av de inrapporterade felen! Betar av dem allt eftersom, så ni får gärna ha ögonen öppna på nya fel eller om något ser fult ut!
Tycker det är lite många olika kontraster här samtidigt, som gör det svårt att överblicka. Ljusgrå på stålblå(?) är rätt svårläst också.
Hur upplevs färgerna? Är det för skarpa kontraster och för blandat?
Tycker det är lite många olika kontraster här samtidigt, som gör det svårt att överblicka. Ljusgrå på stålblå(?) är rätt svårläst också.
Men grymt att ni jobbar vidare, kommer bli toppen!
Jippie! Stort tack för att ni fixat till färgerna på mobilen nu! Toppen!
Visa bifogad bild 25200
Jättesnygg sajt numera! Mycket bra jobbat. Vet inte om några tekniska problem återstår, men förut fick man lätt dubbla poster. Jag lärde mig att undvika de genom att förnya sajten då åkte texten iväg.