This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bra initiativ! Sköter ju det mesta i inläggsväg på forumets konto (finewinesse) och vet inte alltid vilka besökare som är medlemmar här. Många är enkla att lista ut, men säkerligen inte alla. Mitt egna konto finner man via mattias_schyberg, men jag har ännu inte postat ett enda inlägg tyvärr. Det kanske kommer så småningom.Man är lite slarvig med att lägga upp allt man äter och dricker här på forumet så ni forummedlemmar vad är era Instagram namn vet att jag har några men det finns säker flera , så kan man även följa er där mitt är tobiasfriedman .
Nu blev jag lite svettig på överläppengamla oljeriggar
Parker och de andra tungviktarna brukar använda ”kaprifol” för att beskriva doften. Men eftersom jag inte vet hur kaprifol luktar så håller jag mig till ”blommig”.
Det finns en Per Stade på Instagram och på det kontot finns bild på både champagne och räkor Kanske nån annanHar inte lagt upp några bilder på mat eller vin på Instagram och kommer nog inte att göra det. Däremot har jag lagt upp en bild av kaprifol. @Jimmy Forsman kan ju sniffa på dem.
Det finns en Per Stade på Instagram och på det kontot finns bild på både champagne och räkor Kanske nån annan
Varför inte båda?Det hade jag glömt. Senil eller bara full?