Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Fri Vin Köpenhamn 19 maj 2024

rs14

Medlem
…lär vara en väldigt trevlig mässa och hade äntligen tänkt få till det denna gången men inser nu att det skiter sig igen. Om någon här på forumet går i tankar på att åka så kan man få köpa två biljetter, kostar 300DKK/st men man kan få dem för 300 SEK istället. Det är inträdet, efter det kan man dricka så mycket vin man pallar i några timmar, utan tjafs med fåniga kuponger. Precis som det ska vara.
 

Skaggs

Medlem
Kan verkligen rekommenderas, ska dit för fjärde gången. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med biljetterna, men ska höra mig för.
 
Trådskapare
R

rs14

Medlem
Kan verkligen rekommenderas, ska dit för fjärde gången. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med biljetterna, men ska höra mig för.
Ja, känner du nån så gör gärna det men det är lite kort inpå nu :) biljetterna kan mejlas över utan kostnad.
 
Toppen