Bitter Sediment
Medlem
Då inväntar man bekräftelsemail...
Blev satsning på Röda Gonon 2st och Spätlese från Prüm.
Blev satsning på Röda Gonon 2st och Spätlese från Prüm.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Också fått bekräftelse nu, frågan är när makuleringsmailet kommerFick bekräftelse på två röda och en av det vita.. Nöjd
Har för mig att det var 244fl rött och 24fl vitt, men du kanske menade det vita?Av att tolka så verkar ändå 12 av 24 flaskor lyckats gå till medlemmar här. Kul isåfall
Ps! har fortfarande inte fått något makuleringsmejl - antar att det även är så för er andra?
Ah, läste fel då. Du har rätt - tyckte det var konstigt att det var olika allokeringar på båda flaskorna i samma volym men det förklarar sakenHar för mig att det var 244fl rött och 24fl vitt, men du kanske menade det vita?
Men vi får ändå hoppas att minst 122fl gått till ForumetAh, läste fel då. Du har rätt - tyckte det var konstigt att det var olika allokeringar på båda flaskorna i samma volym men det förklarar saken
/M
Ja, man tycker ju att de borde ha koll på beställningarna nu. Har heller inte fått någon makulering.Inget makuleringsbesked än så länge. Vågar man hoppas..?
Ingen makulering här heller. Uppdaterad status idag.Ja, man tycker ju att de borde ha koll på beställningarna nu. Har heller inte fått någon makulering.
Någon som vet hur många flaskor som släppts tidigare år?
Samma här och plockade precis ut domFick precis leverans-SMS:et för mina två Gonon