This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vi är snart bättre uppdaterade än Krug själva, återstår bara att knäcka koderna ;DCH skrev:Jag verkar ha hittat den 4e typen av GC som jag saknade, naturligtvis så var jag tvungen att köpa den så när jag har alla flaskor hemma så ska jag slänga upp lite kort på dem tillsammans.
Här är i alla fall en bild på flaskan
magnum skrev:Vi är snart bättre uppdaterade än Krug själva, återstår bara att knäcka koderna ;D
Skall besöka Krug i sommar, kommer att pressa dom på lite uppgifter...........CH skrev:Koderna ska vi nog lyckas med tids nog. Får vi bara lite mera underlag så kan vi ju bolla lite olika teorier.
Postar alla vilka flaskor och koder de har så är vi en bit på vägen.
magnum skrev:Skall besöka Krug i sommar, kommer att pressa dom på lite uppgifter...........
CH skrev:Elvis: hur såg din flaska ut som var från 80-talet?
Elvis skrev:Den såg ut som den högra flaskan på den här bilden:
På baksidan av etiketten ska det finnas ett årtal tryckt i svart (så var det på min). Den syns när man har druckit upp flaskan, men man kan även se stämpeln om man håller upp flaskan mot en lampa.SUPRA skrev:Och den ska enligt uppgift på lådan vara från 1983.
1CRU skrev:Den syns när man har druckit upp flaskan
CH skrev:Kommer jag över en Private Cuvèe igen så kan det vara aktuellt med en liten provning av alla kanske?
+1!SUPRA skrev:Stort tack för sammanställningen. Samlingsbilden är grym, och det vore så klart nice att ta en egen bild någon gång och sedan testa.