This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vg vitt så är väl ngn av dom tre vinerna från Alheit givna tycker jag. Ryktas att 2017 av Radio Lazarus var/blir sista årgången därifrån.De lagar fantastisk mat men vinlistan är en av de sämre jag stött på vad gäller pris/kvalitet. Ska dit och äta, nån som kan hjälpa hitta något som är ok?
De lagar fantastisk mat men vinlistan är en av de sämre jag stött på vad gäller pris/kvalitet.
Ja? Det är väl bara 3,3 gånger det vi betalar i butik?NV Deutz för 1390 kr???![]()
Ja? Det är väl bara 3,3 gånger det vi betalar i butik?
Jag antar att en löjromstoast kostar modesta 300, för inte kan väl drickat vara dyrare än förrätten?
Allt för att kunderna ska känna sig uppskörtade, tydligen. Jag dricker fan hellre vatten.
Såg det, stängde ner vinlistan och konstaterade att det finns många andra restauranger jag ännu inte besökt!Galet... fick själv lite chock när jag såg generisk Meursault från en producent som inte ens kvalar in på min top 15 i Meursault för 1900 spänn
Nä det kan jag gott förstå. Cartology ligger på 269kr hos SB så 860kr är ju "bara" 3,2ggr där.
De är bra. Tar man IPAn är påslaget bara lite drygt 100%Hur är Stockholm Brewing Co.?
Det är ju Borvia Normale inte Villero på listan, Normale kostar väl snarare 400 kr i handeln.Nä det kan jag gott förstå. Cartology ligger på 269kr hos SB så 860kr är ju "bara" 3,2ggr där.
Dom andra två från Alheit har jag lite svårare att föstå vg påslagen (dom låg på 459kr resp 479kr när dom kom på SB).
Brovias Barolo Villero -13 fick jag betala runt 650kr för förra året så där är ju deras påslag drygt 2ggr ung.
Får bli öl då i stället @Jos.