Mattias Schyberg
Administratör
Samma här
Avrunda till jämna flaskor skall väl inte vara några problem?Saknar halvsteg..
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Samma här
Avrunda till jämna flaskor skall väl inte vara några problem?Saknar halvsteg..
Saknar också @magnumSaknar magnum...
Men två blir dubbelt så mycket som en, ganska stor skillnad...Avrunda till jämna flaskor skall väl inte vara några problem?
Jo, får skylla på att jag inte är ingenjörMen två blir dubbelt så mycket som en, ganska stor skillnad...
1,5 kan ju också avrundas till 1Men två blir dubbelt så mycket som en, ganska stor skillnad...
Glömmer också gärna bort frugans del i drickandet. Hon är som en svamp när en flaska väl har öppnats, frågan är hur mycket jag hinner få!Äsch, jag klickade i tre pavor i veckan... Men det är inte sant.
Jag öppnar kanske tre i veckan, men min sambo bor ju i huset också. Så i volym ner i egen strupe, kanske två pavor... En på fredag, en på lördag och möjligen en ytterligare, kanske till söndagsmiddagen eller mitt i veckan. Den på söndag eller onsdag hamnar oftast i kylen och hänger med någon dag till...
Det är inte dumt alls, men det är svårt att ändra nu när omröstningen är mitt i. Det blir i så fall en omstart, vilket inte riktigt känns värt det, men om ni verkligen vill så är jag eran slav?Att ha i halva flaskor i omröstningen vore nog inte så dumt, då jag misstänker att en hel del på forumet delar på flaskor med sin respektive. Du kan ju ha en separat omröstning för hur det ser ut på semestern
1-375cl i intervall om 1 cl borde bli hyfsat korrekt. Ring IT-avd.Det är inte dumt alls, men det är svårt att ändra nu när omröstningen är mitt i. Det blir i så fall en omstart, vilket inte riktigt känns värt det, men om ni verkligen vill så är jag eran slav?
Att organisera omröstningar är att be om problem.
Då jag ibland jobbar med skatt så avrundas väl alltid 1.5 ner till 1.0?1,5 kan ju också avrundas till 1
Du menar tvärtom va ?Tycker statistiken genomsyrar vårt lutherska arv väl hittills - måttlighet.
Låter som en bra idé !Måste börja dricka mer vin...