Jos
Medlem
Ska inreda liten vinkällare som har murade väggar med puts, 3 väggar mot övrig källare och 1 yttervägg mot mark. Drömmen vore att ha hyllor av sten/betong i typ fransk "riktig vinkällare"-stil men vettetusan hur jag ska få till det och ändå effektivt. Har kikat på Le Bloc Cellier som är lite vad jag är ute efter även om jag kanske hellre haft helt raka linjer. Tyvärr tar de för mycket plats och ger för lite lagringsutrymme https://www.bloc-cellier.com/ Hade jag haft större utrymme hade det nog lutat åt dem ändå.
Ytan är 4,5m2 med 1,7 x 2,65 ish. Ingång är från ena långsidan strax off center. Tänker att hyfsat djupa hyllor hela vägen runt antagligen blir det bästa rent effektivt. Finns även ett litet "förrum" med 2m2 till som antagligen blir för lådor mm.
Skulle man kunna kompromissa med sten och trä typ såhär fast i miniatyr då...? Igen, - lite mer effektivt också.
Ytan är 4,5m2 med 1,7 x 2,65 ish. Ingång är från ena långsidan strax off center. Tänker att hyfsat djupa hyllor hela vägen runt antagligen blir det bästa rent effektivt. Finns även ett litet "förrum" med 2m2 till som antagligen blir för lådor mm.
Skulle man kunna kompromissa med sten och trä typ såhär fast i miniatyr då...? Igen, - lite mer effektivt också.