Bearman
a´lea iacta est iterum
Sent skall syndarna vakna, har inte lyckats få klartecken för att smita till Stockholm för att dricka skumpa förrän nu men undrens tid är inte förbi, snackade precis med Jan på Franska Vinlistan och blev rekryterad till lite volontärarbete.
Tydligen har en av deras inbjudna producenter gått AWOL så de behövde någon hyfsat skumpanördig person som kunde ta på sig en lösnäsa och stå och hälla Champagne för Fabrice Pouillon i några timmar!
Fan vad kul, jag kommer således finnas bakom bordet för Fabrice Poullon, åtminstone fram till eftermiddagen (Då han förhoppningsvis skulle dyka upp) så kom förbi och säg hej och drick en slurk!
*hehe* Jag är som ett barn på julafton, vad kan vara bättre på en vanlig måndag än att hänga med sina favvoproducenter en hel dag!
Oklart vad jag skall göra när Fabrice själv dyker upp men jag försöker väl diska något glas och dröja mig kvar i ett hörn och smutta bubbel så läge det bara går så jag hoppas att få chans at säga hej till så många forumfolk som möjligt IRL under dagen (och förhoppningsvis kvällen).
-Jag ser ju ut precis som min profilbild (fast något lite snyggare) så gör gärna den hemliga finewineshälsningen om ni får syn på mig!
Skall på första provningen, dricker lite NV Charles Heidsieck som uppvärmning ikväll. God som alltid. Fick en låda Savart också.. missade förra året, men har provat lite från året innan. De kan ligga något år till, hyggligt hög syra när jag provade tidigare i år.