Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
SV: Idiotiska köp på kogen.
För en sann sunkisshopping rekommenderas ICA Moskva ute i Örnsberg. Det ligger precis bredvid pub Diset, som är kännt för Juggar och servis som arbetar med brutna armar (det är sant!) De har ofta slut på stapelvaror som knäckebröd och toalettpapper, man får en sån där sjukt härlig utplockad känsla som när man ser bilder från Ryssland innan muren föll!
lepatrik skrev:Noppes är ungefär lika politiskt korrekt som Konungens fasanjakt i öst.
Senast jag var i Paris var jag och handlade mat på Le Bon Marche, förutom ett fantastiskt utbud och härlig service så fanns det en skön Dom Perignon bar för törstande shoppare mitt i affären.
Jag kom att tänka på detta när jag igår ångestfylld tvingade mig iväg till Ica Baronen, som kvalar in snäppet ovanför Ica S:t Eriksplan på matvaruaffärernas bottenlista...
För en sann sunkisshopping rekommenderas ICA Moskva ute i Örnsberg. Det ligger precis bredvid pub Diset, som är kännt för Juggar och servis som arbetar med brutna armar (det är sant!) De har ofta slut på stapelvaror som knäckebröd och toalettpapper, man får en sån där sjukt härlig utplockad känsla som när man ser bilder från Ryssland innan muren föll!