This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bra att lägga in en länk här på forumet. Om det är någonstans sidan kommer att bli granskad och kritiserad i minsta detalj så är det här. Jag skall utforska så fort jag får lite tid över.
Tycker den fungerar bra i mobilen. Men fortfarande, dessa stora bilder ^^Har de helt missat att folk använder mobiler och plattor?
Kan man söka med flera variabler, årgång, land, region , by (det går ju att drömma iallafall)? Kan inte hitta den funktionen. Eller är allt fri-text?
Edit: Hittade funktionen, man får trycka på sök utan att skriva in något i sökfältet. Kanske inte helt logiskt eller så är jag bara gammal
Men va fan. Finns inte ens region? Jag kan söka på alkoholhalt, förpackning och pris men inte region. Hur tänker man då. Inte heller årgång finns som ett val samt naturligtvis inte heller producent. Däremot två funktioner för att söka på smak. Om det här är den nya webbsidan från ett dryckesintresserat monopolföretag så blir jag förbannad. Sökfunktionen är A och O. Resten är påfyllnad.
http://beta.systembolaget.se/?subcategory=Rött vin
Som IPhone-Nisse förstår jag överhuvud inte varför man ska köra app när den vanliga hemsidan fungerar precis lika "bra" som på en dator. Man kan väl inte beställa från appen ens.För mig som använder Windows Phone är det ett stort lyft, vi har ju aldrig ansetts tillräckligt intressanta för att föräras med en app. Om man bortser från att det fortfarande inte går att söka på årgång (med flera pinsamma brister) så är själva gränssnittet ett lyft när jag kör från mobilen.
Man kan lämna synpunkter direkt på sidan. Man vet aldrig, de kanske t.o.m. lyssnarSjukt mycket scrollande upp och ner. Varför så gigantiskt stor text och stora bilder vid en vanlig sökning? Kan man välja att söka utan bilder och få det komprimerat?