This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ska ge bort en finare Gin till en vän till jul. har ni något tips på något som kan passa? prisklass runt 500kr
Filliers Oude Genever 8 Years finns i beställningssortimentet (554 kr är dock ett överpris). Det är en riktigt bra gin, särskilt till Old Fashioned. Jag har inte provat de med längre lagringstid, tyvärr verkar det som om de är mer utspädda än åttaåringen.
Köpte en flaska i Vasa bara för den var lokalproducerad. jag o brorsan tyckte den var riktigt grym!Och som finlandare kanner jag mig tvungen att lyfta fram Napue Gin som vann G&T kategorin i International Wine and Spirits Competition nyligen.
Gin till Old Fashioned!?Filliers Oude Genever 8 Years finns i beställningssortimentet (554 kr är dock ett överpris). Det är en riktigt bra gin, särskilt till Old Fashioned. Jag har inte provat de med längre lagringstid, tyvärr verkar det som om de är mer utspädda än åttaåringen.
superbra tips! dock hittade jag inte en enda gin som jag hinner köpa eller beställa hem innan nästa vecka. behöver den innan onsdag. om ni vet någon som finns hemma i sthlm så tar jag välkommet hem tips
Den är min backup om jag inte hittar något annat men det vore kul om jag hittade något annat. Han gillar Hendricks men har säkert den själv.Hendricks finns i Stockholm.
Vinkällarbutiken i Stockholm har en del, bl.a. Monkey 47 och Spirit of Hven Gin. Pratar du med en butik och ber dom lägga en expressorder så är det nog inte så svårt att få hem något från beställningssortimentet till slutet av nästa vecka.
Det är nog svårt såhär innan jul när även kreti och pleti utnyttjar möjligheten att beställa samtidigt som det är mer folk i butikerna.Vinkällarbutiken i Stockholm har en del, bl.a. Monkey 47 och Spirit of Hven Gin. Pratar du med en butik och ber dom lägga en expressorder så är det nog inte så svårt att få hem något från beställningssortimentet till slutet av nästa vecka.