This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sveprod skrev:Jag var idag inom sb för att hämta ut lite annat och passade på att fråga om denna. Den var fortfarande inte slut, och enligt hon jag pratade med så man kunde (troligen) fortfarande beställa. Men hon "varnade" också för att man vet ju inte hur länge de har stått, som hon uttryckte det. Men nu är ju våren på ingång så då är det väl bara att öppna och förhoppningsvis njuta
Keen skrev:Försökte ta 6 till och fick svar att "Varan är tillfälligt slut".
Typiskt CH att förstöra för oss på forumet
CH skrev:Men din jävla lallare, du har känt till det i 3 dagar och skyller på mig för att du är så seg med din komplettering?
CH skrev:Men din jävla lallare, du har känt till det i 3 dagar och skyller på mig för att du är så seg med din komplettering?
CH skrev:Först ralijerar vi över bib-maffian och när man tipsar dem om något utanför deras prisbild som de faktiskt köper så får man skit för det.
Keen skrev:Du menar att det är bib-kramare som får köpa skumpa till vrakpris?
Man kan nog tycka att du kunde använt tiden till att försöka importera din SQN iställetCH skrev:Först ralijerar vi över bib-maffian och när man tipsar dem om något utanför deras prisbild som de faktiskt köper så får man skit för det.
magnum skrev:Man kan nog tycka att du kunde använt tiden till att försöka importera din SQN istället
Dexter skrev:Ordrarna som gick i väg i från butiken i dag kl 10:00 blev nollade. Så de är troligen slut nu.
Så de som valde butiker som har orderdag måndag leverans onsdag kanske får sina...
Dexter skrev:Ordrarna som gick i väg i från butiken i dag kl 10:00 blev nollade. Så de är troligen slut nu.
Så de som valde butiker som har orderdag måndag leverans onsdag kanske får sina...
perpro skrev:Är lite sugen på att göra en databas av detta, så att man kan se när det blir fyndläge i beställningssortimentet.
Keen skrev:Beställde också i lördags, får se hur det går. Glömde bort det där att det beror på när butikerna behandlar beställningar, jävla idioti för övrigt, och inte när man la beställningen.
På SB.se står detta:
Datum Tid Händelse
2013-04-06 12:20 Behandlas
2013-04-06 12:18 Obehandlad