Sigdarve
Medlem
Det var dags för detBra bump
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det var dags för detBra bump
Nope, man är inte tråkig då.. Jag har tom skalat bort läsandet (anser mig full lärd inom mitt område) samlandet är mitt intresse, så till den milda grad, att när jag landat nåt jag vill ha. Bryr jag mig inte längre, utan tar siktar på nästa (skalp) tillägg, dricka vin tröttnar jag alldrig påFan om man inte har så mycket andra intressen än att samla på vin, läsa om vin, dricka vin? Är man tråkig då. ?
Tjahapp.... bortsett från vin alltså...
Opiater! Mitt jobb skulle bli mycket svårare utan dessa! Fantastiska läkemedel!
Tjahapp.... bortsett från vin alltså...
Opiater! Mitt jobb skulle bli mycket svårare utan dessa! Fantastiska läkemedel!
ÄFår krypa till korset och speca som följer.
Land: italen, gör min 10onde resa dit snart, och Rome är mitt första val.
Musik: svårt, men säger Bruce, gått på alla konserter sedan 80-talet., och blivit vän med bandet och the man.
Längtar alltid till: min lilla tillflyktsort, i Grekland. Phytagorion, Samos.. Där jag bemöts som en av deras egna.
Mmmm,,,Intressant. Har delvis samma intresse och försörjer mig på det. Visa bifogad bild 16658
Lurar nu på att köpa ett pizza/bakstål som påstås förbättra resultatet. https://www.pizzastal.se/ En egen vedugn hade så klart varit det bästa.
akvaponisk odling,
Opiater!
Opiater: ja tack
Låter som rätt sällskap att berätta att jag experimenterat en del med mykokultur...Intressant. Har delvis samma intresse och försörjer mig på det.