This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sjödin skrev:Själva sitter ni med hörselkåpor och ögonbindel. Jag skulle aaaaaaaaaldrig komma på tanken att fiffla med flaskor eller innehåll, på hedersord!!
CH skrev:MEN jag har för avsikt att ta med en till provningen. kom nu f-n inte och börja tjata om cdm bara för det har jag inte råd med just nu.
Krug skrev:Tar du med en CdM 79 så kan jag överväga att haka på...
El burro grande skrev:Ingen som tar med C d Ambonnay till provningen?
El burro grande skrev:Jag blir ju mer och mer sugen på att hänga på, men det krävs nog fet övertalning till fröken Burro att få komma loss.
Ge mig argument och jag skall jobba på det. Kanske kan jag få loss något skoj också men då måste jag få klartecken från min Krugälskande sambo.
Så är det... annars hade det varit ett givet alternativ.CH skrev:Vi få väll se vad her N lyckas rota fram till mig men jag tror det blir svårt att hålla priset runt 3000/skalle om jag blandar in cdm
Det är ju 3000/skalle bara den flaskan. Är alla på så kan man ju försöka men det är ett överjävligt pris för en flaska.
Vad är problemet med att ni båda går? knoddar hemma?
Lambo skrev:CDM däremot låter ju spännande...
SUPRA skrev:Juhlin om Krug 1998...va' törstig jag blev.
Krug 1998 0809 0 0 0 94 96
Oerhört fascinerande att se hur Krug trots sitt digra upptag av druvor från olika källor lyckats undvika en enda oxiderad druva detta riskabla år. Vinet är fantastiskt fokuserat och misskännligt Krugstämplat. Förförisk mjukhet rakt igenom den eleganta och klassiska smaken som håller ihop som en vältrimmad rysk lagmaskin från 70-talet. Någonstans mellan 89,95 och 96 i karaktär.