This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Japp, den var med. Det var en hel del frågor kring bemötande, kunskap hos personal, om SB gör sitt jobb etc. Det intressanta var att de flesta frågor rörde enbart den SB butik som jag besökte. Eftersom den är totalt kass vad det gäller utbud av vin och även i viss mån kunskapen hos personalen många gånger men trots allt är den närmsta jag har så beställer jag allt dit. Så frågan om hur personalen kan komma med ett alternativ när produkten jag söker inte finns i butiken kan jag knappast ge 10 poäng på.
Japp, den var med. Det var en hel del frågor kring bemötande, kunskap hos personal, om SB gör sitt jobb etc. Det intressanta var att de flesta frågor rörde enbart den SB butik som jag besökte. Eftersom den är totalt kass vad det gäller utbud av vin och även i viss mån kunskapen hos personalen många gånger men trots allt är den närmsta jag har så beställer jag allt dit. Så frågan om hur personalen kan komma med ett alternativ när produkten jag söker inte finns i butiken kan jag knappast ge 10 poäng på.
Du behöver inte bekymra dig om hur din lokala butik sköter sig eller vad du tycker. De kommer att klämma in dig i kategorin "80% av svenska folket älskar Systembolaget" oavsett vad du svarar.
Jag måste ju säga att det är positivt att de ändå tar reda på vad deras kunder tycker. Någon form av vilja att bli bättre måste ju ligga till grund, vilket bara är bra i min värld.
Men visst, kanske är de bara ute efter nytt propagandamaterial, vad vet jag...
80% nöjda... En normal affärsrörelse hade reagerat direkt: "Va fan, 20% missnöjda, det måste vi åtgärda!" Speciellt med tanke på att de här 20 procenten säkert är extra kvalitetsmedvetna, tillhör "opinionsbildarna".
Men SB är ingen normal affärsrörelse...