This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Gustibus skrev:F'låt. :-[
Krug skrev:Personligen tycker jag att övrigt bör finnas som öppen kategori men att den bör städas ut. Många trådar kan flyttas in i loungen exempelvis.
Det är kanske att ta det ett steg längre, men å andra sidan så krävs det ju 100 inlägg för att komma åt loungen så det kan ju borga för att vi får mer "kvalitativa" diskussioner i det öppna forumet.
jag vill fortfaranade gärna se att vi försöker oss på att diskutera och följa topic bättre. Observera att jag säger "vi" då jag själv är ganska duktig på att spåra ur. Men jag tror att om vi kan strama upp oss, hålla oss till ämet etc. så kommer det bli mer intressant för andra att komma in och diskutera.
Så, mera kvalitativa vin, sprit och matdiskussioner och trams, lattjo och lajbans i Loungen, häng inte där hela tiden bara, det förtar liksom hela idén med forumet.
Hur verkar det?
Krug skrev:Varför ska vininfernotråden vara mer hemlig? Det är ju mycket den som har gjort att folk har vågat sig in, följa med och träffas. JAg skulle vilja påstå att om vi gömmer vininfernotråden så skulle det vara någon form av elitism... Någonting för de redan insatta.
Krug skrev:Precis. Vi står för öppen elitism. Varför ska vi smyga med att vi är bättre än andra?
Krug skrev:Vi står för öppen elitism. Varför ska vi smyga med att vi är bättre än andra?
anders skrev:I'm from a place far from here called Civilization which, of course, makes me better than you.
Den kommer att vara en prydnad på gymmet.