This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Pierre Peters Chetillons 2014.Hej. Tänkte köpa på mig någon årgångs champagne från -14 som klarar 18år lagring.
Har det kommit några ännu som klarar det? Tänkte poppa den på grabbens 18års dag.
Kommer lagra den i vinkällare med helt okey temp/fuktighet.
Du kan köpa nästan vilken champagne som helst. 18 år är ingen ålder för champagne.
Jag föreslår att du köpa Pol Roger Vintage Brut eller Louis Roederer Brut Vintage på magnum. Årgång 2014 borde släppas snart.
Hunnit prova? Hur står den sig mot 13 som jag drack i höstas och som jag tyckte var den bästa unga Chetillons jag druckit.Pierre Peters Chetillons 2014.
Minst lika bra! kanske bättre!Hunnit prova? Hur står den sig mot 13 som jag drack i höstas och som jag tyckte var den bästa unga Chetillons jag druckit.
Håller med Elvis här också.Du kan köpa nästan vilken champagne som helst. 18 år är ingen ålder för champagne.
Jag föreslår att du köpa Pol Roger Vintage Brut eller Louis Roederer Brut Vintage på magnum. Årgång 2014 borde släppas snart.