petterkalle
I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Tydligen inte. denna ska ha legat längre tid på tank.Är det inte samma Barolo ’16 som fanns med i den vanliga lådan från Principiano som släpptes i höstas?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tydligen inte. denna ska ha legat längre tid på tank.Är det inte samma Barolo ’16 som fanns med i den vanliga lådan från Principiano som släpptes i höstas?
Tillräckligt för att Caviste sida kraschar :/Hur är intresset för denna låda?
Haha märkte det. Hann lägga vantarna på en låda innan databasen börja gav vika. Skulle finnas 600 lådor enligt uppgift så får se hur snabbt det går åt!Tillräckligt för att Caviste sida kraschar :/
Sidan är uppe igen.Tillräckligt för att Caviste sida kraschar :/
Det är inte din dag idag ...Jag kom till sidan för betalning, men där fastnade det...
Nu fick jag också bekräftelse via mail Tack för din kommentar, annars hade jag kanske stängt ner och gett upp - tog trots allt 23 minuter från jag började beställningen....Det är inte din dag idag ...
Min fastnade också på betalsidan och det blev sedan error. Men när jag kollade mailen hade beställningen gått igenom ändå.
Jag gör gärna samma med någon från Götet.Det här sög ju lite Finns det någon som fått en låda som vill dela på den? Dvs 3 var? Skriv ett meddelande i så fall! Bor i Stockholm men även Skåne funkar.
Där kanske man måste plocka upp 2 lådor. Förra årets är redan slutDet ser ut att bli Jura, Domaine de la Touraize, på torsdag. Dyrt när lådorna duggar lika tätt som ett novemberregn i Skåne