This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Undrar samma sak. Tror dock folk kör bäst i att svara 14:05.... .En som aldrig provat Savart - vad sticker ut med hans stil?
Jag har provat några stycken Overture och jag kan bara säga klockren pinot.. Tror man bör vänta ett par år för att verkligen få betalt med upplevelse.En som aldrig provat Savart - vad sticker ut med hans stil?
Men varför kan de inte ha utkörning? Vem vill åka in till Malmö och trängas i dessa Covidtider .
Fick just levererat en låda från Winefinder till dörren med Best. Går ju hur bra som helst ...
Jag bor i Sjöbo kommun . Hallå @Martin Berggren, varför kan inte ni leverera med Best hemleverans till Sjöbo när Winefinder kan det OCH när dessutom Stockholmarna kan få utkörning???Ingen utkörning? Jag valde hemleverans med Best för min låda. Inga problem alls. Är det olika beroende på var i Sverige man bor? Jag bor i Stockholm.
Men varför kan de inte ha utkörning? Vem vill åka in till Malmö och trängas i dessa Covidtider .
Fick just levererat en låda från Winefinder till dörren med Best. Går ju hur bra som helst ...
Ingen utkörning? Jag valde hemleverans med Best för min låda. Inga problem alls. Är det olika beroende på var i Sverige man bor? Jag bor i Stockholm.
Småland har hemkörning också.Jag bor i Sjöbo kommun . Hallå @Martin Berggren, varför kan inte ni leverera med Best hemleverans till Sjöbo när Winefinder kan det OCH när dessutom Stockholmarna kan få utkörning???