LarsW
Medlem
Fick min i förrgår efter att ha lagt beställning den 1/6.Har alla fått sin flaska ännu? Jag beställde min den 2 juni, men status är fortfarande "Behandlas".
Så tog ovanligt lång tid.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Fick min i förrgår efter att ha lagt beställning den 1/6.Har alla fått sin flaska ännu? Jag beställde min den 2 juni, men status är fortfarande "Behandlas".
Jag hade redan flaska men beställde tre till 5 juni och de kom redan förra veckan. Låter märkligt, kan vara värt att kolla med ditt bolag.Har alla fått sin flaska ännu? Jag beställde min den 2 juni, men status är fortfarande "Behandlas".
Tack för tipset! Jag ringde till butiken och det hade blivit knas i systemet; flaskan fanns fysiskt på hyllan (på lagret), men inte ekonomiskt, dvs den fanns inte med på listan över levererade artiklar. Bara att invänta "hämta-sms:et" och grilla fisk imorgon kväll.Jag hade redan flaska men beställde tre till 5 juni och de kom redan förra veckan. Låter märkligt, kan vara värt att kolla med ditt bolag.
Den där borde väl nästan ligga bakom spoiler?Tänkte hoppa denna månaden då det är en SQN-månad . Nu har jag läst tre noter och känner "fan det låter som nåt jag kan gilla". Ångrar mig. Beställt!
Däääär var ju det jag letade efterManousakis Nostos (The Journey) Roussanne 2019
Kolaremmar!
Jag tycker ofta jag hittar denna doft i viner med hög andel Rousanne.Däääär var ju det jag letade efter
Jadå, det tror jag. Det lär knappast bli något totalhaveri av modellen "2 hela Habanero till kvällens Bordeaux".Känner att jag ligger efter här, pasta och köttbullar på matsedeln. Inte läst spoilernoterna. Kan funka med lite vilja?
Känner att jag ligger efter här, pasta och köttbullar på matsedeln. Inte läst spoilernoterna. Kan funka med lite vilja?